»Skušal sem ji čim bolj zlesti pod kožo, prikazati čim večjo kompleksnost njenega značaja. Osnova je bil nekdo, ki mi ni všeč, s katerim ne bi želel imeti opravka. Cilj je bil, da Laro v uri in pol spoznaš do te mere, da do nje začutiš empatijo.«
»Prihajalo bo do situacij, ko bomo imeli otroka, ki mu bo to četrti tuji jezik. Recimo, da je to tujec, ki jih ni tako malo. Zanj bo slovenščina prvi tuji jezik, angleščina drugi tuji jezik, če živi v Kopru, ima za tretji tuji jezik italijanščino, in potem dobi še tega četrtega. Tako da je treba stvar malo širše pogledati. Mi bi radi čim več snovi odvzeli, zdaj jo pa dodajamo.«
»Ker smo bili med epidemijo več doma, sem želela oblikovati kose, ob katerih se počutiš ljubljeno, kot da te hočejo objeti, in pa takšne, ki so videti tako dobro, da bi jih kar pojedel.«
»Predlagam jim sprotno učenje. Če česa ne razumejo, naj si pomagajo s sošolci, naj skupaj debatirajo, naj gredo do asistentov, profesorjev. Ti so res pripravljeni pomagati, a veliko študentov si ne upa pristopiti k njim.«
»Scenarist Blaž Kutin skozi precizen scenarij konstruira in analizira antipatično junakinjo, ji ostane zvest, hkrati pa gledalca na koncu pripelje do točke, na kateri je sposoben junakinjo videti z drugačnimi očmi.«
»Na dan, ko Lara praznuje šestdeset let, se njen sin Viktor, obetavni pianist, pripravlja na najpomembnejši koncert v karieri. Tankočutna, večplastna zgodba o izgubljenih sanjah, ljubezni do glasbe in zapletenem odnosu med materjo in sinom.«
»Kaj pa bo pripravila za poslušalke in poslušalce Radia Slovenija, pa bo mogoče slišati v sredo ob 13.05 na Programu Ars.«
»Poleg je bila od začetka. Skupaj z Epsteinom sta zmamila žrtve z obljubami o svetli prihodnosti in jih potem spolno izkoriščala. Vpletena je bila v vsako podrobnost Epsteinovega življenja. Tudi ko nista bila več romantično navezana, sta ostala najboljša prijatelja.«
»Zelo si želimo, da bi čim prej prišlo do dogovora.«
»Pri tem se nam zdi pomembno, da je takšen pogovor strukturirano voden, da učitelj med njim pri otrocih ne vzbuja strahu ali dela drame, ampak obrazloži, kaj se je zgodilo, kako lahko učenci prepoznajo morebitne stiske sošolca, komu to povedati in podobno.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju